پولمن کوالالامپور سنتر هتل اند رزیدنسز

Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel & Residences

معرفی و تصاویر

هتل پولمن کوالالامپور سنتر هتل اند رزیدنسز 5 * (Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel & Residences)

 

در Pullman Kuala Lumpur City Centre Hotel & Residences با خدمات درجه یک جهانی، رفتار افراد مشهور را دریافت کنید.

هتل Pullman Kuala Lumpur City Center & Residences که درست روبروی مرکز خرید Pavilion Kuala Lumpur واقع شده است، اقامتگاه‌های مدرن با وای‌فای رایگان در سراسر هتل ارائه می‌کند. این هتل دارای 2 بار، 4 رستوران و یک استخر روباز است.

هر اتاق با وسایل مدرن مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت است. مینی بار و امکانات تهیه قهوه/چای در دسترس است. واحدهای منتخب دارای فضای نشیمن هستند. حمام اختصاصی شامل وان و دوش جداگانه است.

رستوران سداپ که تمام روز غذاخوری دارد ترکیبی از غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. می‌توانید غذاهای چینی را در رستوران قرمز امتحان کنید، در حالی که غذاهای محبوب ژاپنی در Enju سرو می‌شود. نوشیدنی و تنقلات در Blu Bar & Cigars و استخر تراس موجود است.

می توانید در باشگاه ورزش کنید یا در کنار استخر استراحت کنید. کوچولوها می توانند در کلوپ کودکان بازی کنند و خدمات نگهداری از کودکان با پرداخت هزینه در دسترس است. این ملک همچنین دارای امکانات جلسه مجهز و همچنین ترانسفر فرودگاهی با هزینه است.

هتل Pullman Kuala Lumpur City Center & Residences 3 کیلومتر تا برج دوقلوی پتروناس و 550 متر تا ایستگاه Raja Chulan MRT فاصله دارد. منطقه بوکیت بینتانگ در چند قدمی و فرودگاه بین المللی کوالالامپور 66 کیلومتر با ماشین فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس