گلدن سندز هتل کرییک

golden sands hotel creek

معرفی و تصاویر

هتل گلدن سندز هتل کرییک 5 * (golden sands hotel creek)

 

در هتل Golden Sands Boutique-Dubai Creek با خدمات در سطح جهانی، رفتار افراد مشهور را دریافت کنید.

نهر 5 ستاره Golden Sands-Dubai با یک استخر و بار روی پشت بام با منظره پانوراما از نهر دبی، شهر و دریای عرب، در نهر شلوغ دبی واقع شده است. تا بسیاری از جاذبه های دبی مانند بازار طلا و منسوجات و همچنین تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اتاق‌های Golden Sands-Dubai Creek دارای دکوراسیون معاصر و حمام‌های مرمری هستند. همه اتاق ها مجهز به تخت خواب آرام و تخت خواب لوکس هستند. اتاق‌ها مدرن با تلویزیون صفحه تخت هستند و چشم‌اندازی از نهر یا خط افق شهر دارند.

Golden Sands-Dubai Creek انواع غذاهای بین المللی را در The Great Oaks ارائه می دهد، که روز شما را در کافه Frenchie یک شروع عالی است. لذیذ غذاهای مدیترانه ای را در رستوران Bounissimo در طبقه همکف تجربه کنید.

وقتی اتاقی را با دسترسی به «The Lounge» رزرو می‌کنید، مهمان می‌تواند از دسترسی کامل بورد لذت ببرید. سالن، سفارشی، با ظرافت با در نظر گرفتن مهمانان برجسته، لوکس شخصی را برای مهمانان خود فراهم می کند. کسانی که سالن را رزرو می کنند، از سطوح بی نظیر خدمات سفارشی در لوکس ترین محیط لذت خواهند برد. تیم ما، The Lounge Butlers در اولویت قرار دادن نیازهای مهمان خود با تجربه و پرشور هستند و تضمین می کنند که هر VIP راحت ترین و آرامش بخش ترین تجربه را خواهد داشت.

فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر دورتر است و می توان به راحتی با مترو یا تاکسی به آن رسید. شاتل فرودگاه در صورت درخواست در دسترس است. پارکینگ رایگان با خدمت در ملک موجود است.

مشخصات