الیت ورلد کامفی تکسیم

Elite World Comfy Istanbul Taksim

معرفی و تصاویر

الیت ورلد کامفی استانبول تکسیم  (Elite World Comfy Istanbul Taksim )

هتل الیت ورلد پرستیژ که به تازگی بازسازی شده در منطقه پرجنب‌وجوش تقسیم استانبول واقع شده است و دارای یک حمام سنتی کاشی‌کاری شده و یک استخر سرپوشیده با جکوزی است.

وای فای رایگان در اتاق های هتل الیت ورلد پرستیژ موجود است. هر کدام به زیبایی با رنگ‌های کرمی تزئین شده‌اند، جادارند و تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای دارند. حمام‌های خصوصی با کاشی‌کاری محصولات دوش انتخابی دارند. 2 بطری آب نیم لیتری و دستگاه قهوه و چای که روزانه تکمیل می شود نیز در هر اتاق ارائه می شود.

صبحانه هر روز در سالن صبحانه هتل الیت ورلد پرستیژ سرو می شود. این هتل همچنین دارای یک مرکز بهداشتی و تناسب اندام کاملا مجهز با سونا است.

پذیرش 24 ساعته ملک خدمات اتاق ارائه می دهد. خدمات خشکشویی، خشکشویی و اتو نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می شود.

هتل الیت ورلد پرستیژ به خیابان خرید منحصر به فرد استانبول، خیابان استقلال نزدیک است، در حالی که مرکز کنگره استانبول، مرکز کنگره لطفی کردار و سالن کنسرت Cemal Resit Rey در فاصله نیم مایلی قرار دارند. کارکنان هتل می توانند به برنامه ریزی برای بازدید و گشت و گذار در منطقه تاریخی سلطان احمد کمک کنند. فرودگاه استانبول 50 کیلومتر با شما فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس