مرکور بومونتی استانبول

Mercure Istanbul Bomonti

معرفی و تصاویر

مرکور بومونتی استانبول  (Mercure Istanbul Bomonti)

Mercure Istanbul Bomonti در قلب استانبول و بومونتی واقع شده است و یک تراس مشرف به شهر ارائه می دهد. وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است و مهمانان می توانند از خدمات مهمان و میز دربان در محل بهره مند شوند. مرکز اسپا درمان های مختلفی مانند رایحه درمانی، ماساژ سوئدی، درمان رفلکسولوژی، ماساژ تایلندی و خدمات ماساژ بالی را ارائه می دهد.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها در Mercure Istanbul Bomonti دارای دکوری زیبا با مبلمان مجلل، دارای تهویه مطبوع و عایق صدا هستند. هر کدام یک میز کار، مینی بار و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای دارند. امکانات تهیه چای و قهوه و آب مکمل روزانه ارائه می شود. صندوق امانات نیز موجود است.

پس از یک صبحانه لذیذ همراه با مناظر شهر، غذاهای منحصر به فرد از غذاهای جهانی در طول روز با شراب های خاص از انبار ارائه می شود. رستوران آلاکارته در محوطه لابی واقع شده است و می توانید از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین براندی و ویسکی لذت ببرید.

می توانید با ماساژ فوم در حمام ترکی استراحت کنید یا با خدمات مراقبت از پوست و بدن در Mercure Istanbul Bomonti خود را درمان کنید.

دسترسی آسان به بسیاری از مراکز خرید امکان پذیر است: ترامپ 3 کیلومتر، زورلو 6 کیلومتر و کانیون در 7 کیلومتری آن قرار دارند. منطقه نیسانتاسی تنها 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد و مغازه‌های لوکس زیادی به همراه کلینیک‌های معروف پزشکی و جراحی پلاستیک دارد. بیمارستان آمریکایی 1.6 کیلومتر و بیمارستان Acibadem Taksim در 2.1 کیلومتری هتل قرار دارند. Mercure Istanbul Bomonti در فاصله چند قدمی بسیاری از رستوران‌ها، 15 دقیقه پیاده تا مرکز کنگره استانبول و سالن کنگره و نمایشگاه لطفی کردار فاصله دارد. ایستگاه مترو عثمانبی 500 متر دورتر است که دسترسی آسان به سایر مکان‌های شهر را فراهم می‌کند. فرودگاه استانبول 47 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

مشخصات

مشخصات تماس